19. juni 2007

På ferieeeeee!!!

No æ d på tide mæ ei lita uppdatering på bloggen min! No heve eg vore på ferie i Aust-Fold, hjå Liv Astrid. Møtte ho på bussen i Seljord etter at ho hadde hatt eksamen. Bussen gjekk te Oslo, og te slutt kom me te Hobøl. Må innrømme at eg var både iviraska og positivt iviraska. Fø d fyrste låg d litt mei ut i skogen ell eg hadde trudd og dessutan va d skikkeleg fint der. D fekk eg erfare då me va på sykkeltur og sykla heile Hobøl rundt.
Ellers heve me både bada, vore på omvisning i Moss, sett eit bryllaupspar, saumfara Kiwi (fø sjokolade, ikkje spør kor mykje...!), bada litt meir, vore på bade/sydentur og harrytur te Sverige, vore på besøk hjå Hilde i Halden, betala dobbelt mæ bompengar (fø nokon va sø betatt av mannen i "kassa"), bada endå litt meir og vore på bygdedag på bygdetunet på Høbøl. Fø å sei d mildt sø skjedde d noko heile tida!

Liv Astrid på sykkeltur!

Vakre Høbøl....!

Sykla forbi detta kjempesnåle æsli/eselet og måtte berre ta bilete av den/han/ho. PS: Det sto ein hest på are sia av vegen, men me la ikkje merke til den før den skreik/vrinska, og då held me på å trille av syklane fordi me kvøkk sø....!

Liv Astrid på tur ivi ei til synelatande fredleg stamme, mæn 5 meter unde ho buldrar d ein føss mæ ein fall på like mange meter, sø her rør me ekstremsport delux. PS:tenk på fara som fotografen utsette seg fø då ho sette utfø i kajak ne føssen, fø å få tatt detta bilete! Heldigvis kom ingen te skade!

På badetur te Son, seier berre røyndomsserien Båtliv på NRK.....!

25 grader i vatnet.........!joho..!

Liv Astrid......!

SVERIGETUR...!

På veg ivi den nye Svinesundesbroe!

Treng ikkje reise te "Syden" fø å bade på fine strendar, berre å reise te Sverige d!!

Liv Astrid og Hilde prøvar d varme og ikkje langgrunne vatnet...!

På Nordby handlesenter på Svinesund!

Benjamin og Thorbjørn på handletur på Svinesund!

Den eigentlege Hilde:-)...?

Lunsjpause!

Godis høyrer sjavsagt mæ på Sverigetur....!

Nam nam....!

HJÅ HILDE I HALDEN!


Taco på veradaen te Hilde...!

Akrobatar i farta....!

BYGDEDAG PÅ BYGDETUNET I HoBØL!

Sundag va me på bygdedag på bygdetunet i Hobøl, koseleg stad! Fekk gå på styltur, høyrde på Hobøl skolekorps, såg på drilljenter, var på auksjon av gamle instrument, såg ein ombygd buss, og kanskje d største av alt:

Liv Astrid klappa ein sau...!

Høbøl skolekorps!

Slik såg min ferietur te Liv Astrid og Aust-Fold ut. Heve hatt ein knalltur, sø kan trygt anbefale adde are å ta ein tur te Hobøl og omegn!
Goooooooooooooood sommar.........!

5 kommentarer:

Liv Astrid sa...

Så bra du likte min vakre hjemkommune Hobøl. En sjelden naturperle i Østfold ja! Hehe..
Håper turen tilbake gikk greit, og at du har det topp på Smerklepp. Sees i juli da;)

Signe sa...

Toss d rett og slett av knallfint der, dessutan va d supert ver!
Turen heim gjekk greit, sjav om eg va temmeleg sliten ettepå, søv lenge neste dag.....:)

Håpar alt æ berre bra i Austfold, sjav om den finaste perla heve reist heim te Smerklepp att...hehe!

Takk fø at du skriv Smerklepp mæ E, i staden for mæ Ø!!!!!

Solgunn sa...

D e godt dåkke har kost dåkke, d såg fint ud i Aust-fold å når du seie der e fint, då må d verkeligt ver sånn åg;) Kanskje eg åg må ta meg ein tur øve fjorden i sommar: Elles må du nyda ferien på smErklepp (eg får d t eg åg);)

Liv Astrid sa...

Siden vi snakker om vokaler, takk for at du i fremtiden skriver HObøl med O og ikke ø. Hehe

Signe sa...

Unnskyld Litleliv! No heve eg retta upp den grusomme skada!