10. juni 2007

Uppskrift på heimelaga mjukis (softis)

Denna uppskrifte heve eg og Ingvild bruka mange gonger, og resultatet bli alltid knallbra. Isen blir skikkeleg god!!!Lukke te, må prøvast!

Du treng:
ein liten fryseplastpose som æ vasstett
ein litt større fryseplastpose
fløte
h-mjøkk
sukker
vaniljesukker
isbitar i massevis
salt
eit kjøkkenhandkle

Slik gjer du:
Bland detta i den vesle posen:
0,5 dl sukker
1,5 dl mjølk
1,5 dl fløte
1/2 ts vaniljesukker

Knyt i hop pøsen, og ha den i den store pøsen. Sø fyller du den mæ masse isbitar og 6-10 matskeier salt. Knyt i hop denna pøsen au, og pakk den inn i kjøkkenhandkledet. Sø æ d berre å riste i veg, i alle fall i 10-15 min.

Sø æ isen ferdig og klar te å etast. Må berre sei at d smakar ekstra gøtt mæ knuste utta stopp i......!

Lukke te

1 kommentar:

Solgunn sa...

D ska eg prøva Signe! Konge me mjukis og utta stopp, eg tog an eg ser du;)