20. juni 2007

Bøndar i byen

Høtt gjer ein når ein skø vente på bussen i Oslo i 8 timar mæ dessa forutsetningane:
-nesten alli vore der førr
-totalt bonde i byen
-kun sett slottet og co på fjernsyn?

Jau, svaret æ temmeleg enkelt. Då æ d berre å gange på sightseeing (som d sø fint heiter på norsk)i eigen hovudstad! Turen starta slik:
Gjekk oppover Karl Johan:

Og turen gjekk vidare opp te stortinget, der pilgrimmane frå Trondheim sat.
Pilgrimmane æ asylsøkarar som ikkje heve fått upphald i Noreg, og som skø bli sendt tebakas te heimlandet sitt. Sjekk ut www.asylmarsj.no!

Nasjonalteateret!

Universitetet i Oslo

Ei gate i Oslo!?!

Måtte opp å sjå slottet sjølv om eg ikkje æ sø veldig glad i kongefamilien:

Sjavsagt måtte eg ta eit bilete av den staute gardisten!

Detta æ kanskje ei muldre ividrivi, eg heve tross alt vore i Oslo temmeleg mange gonger tidlegare, heve te og mæ budd rett bak slottet ei hæg. D einaste eg prøvar å få fram æ at høffø ikkje reise på ferietur i eige land og eigen hovudstad. Det va kjempeartig å vera skikkeleg turist, som kipsa ivi alt, tok te og mæ bilete av japanerar på omvisning:

Då klokka va 17.30 hoppa eg om bord i Haukelideskpressen, køyrde vekk frå alt d ukjende og heim te mor (og far).......

1 kommentar:

Solgunn sa...

Konge Signe! Eg hadde gjort akkorat d sama sjøl, gått å sitt meg rondt. Men eg må sei eg føretrekke bygder framfor byar!!