11. februar 2010

Mor kjem!

No sit mor på bussen til Bergen, og om to timar er ho her

Eg har rydda, støvstuga, stifta sengetøy, lagt ut handklede, vore å handla til skikkeleg middag

Grunnen til dette var ikkje fordi mor skal tru at eg er så ryddig av meg, for det veit ho at eg ikkje er. Men dette er faktisk fyrste gong mor skal koma på besøk til min heim. Tidlegare har eg berre hatt eige soverom og dela kjøken og bad med 1/8/20/43/180. Sjølv om eg delar huset med 3 andre så kjennest det så mykje meir som mitt. Det var ei herleg kjensle dei fyrste gongene eg hadde vore ute og kunne låse meg inn i "mitt" hus.

Så grunnen til at eg rydda og ordna er at no skal eg endeleg få vise mor "mitt" hus, ette å ha budd i hennar hus i 16 år

Eg skal få min aller fyrste overnattingsgjest i "mitt" hus og eg har kjøpt appelsinjuice og kaffepulver

Ingen kommentarer: