13. mai 2009

Fyrst må eg få ut litt frustrasjon fordi datamaskina æ slik innstillt at eg kje får henta bilete direkte frå kameraet mitt og inn her, sø detta bli nok eit innlegg utta bilete. Huff!

Hilde va her!! Ho kom mæ bussen og d va sø herleg å sjå ho att. Skulle gjerne vist nokre bilete frå besøket hera, men.... Me va på båtbyggeriet og vassa i gjørme, gjekk på stylte og åt is. Resten av tida gjekk mæ te søving og omvisning av knallfine Fosen og Rissa, og d æ kje tull! Mådags morgonen reiste Hildemor mæ bussen og då kom haglskuren!

Ellers har eg innsett av d kje æ mykje att av skuleåret. Neste veke reiser me på segltur og når me kjem att rekk me å vaske før far kjem å hentar meg heim.

No heve eg prøva meg på strikkemaskin, syns d æ litt juks, men likevel sat eg og Elin uppe frå 10 i går kveld te kl.6 i dag tidleg! Då gjekk me å vekte resten av skulen, før me gjekk å la oss og sov halve dagen.

No æ klokka kvart på 11, men d æ ljost ute og eg skø gå elle sykle meg ein tur, no når syklen min æ i orden att!

Ingen kommentarer: