23. mars 2009

Kursveke!

Forrige veke hae me kursveke. Valet sto mellom smiing, hest, lærarbeid og bandveving.

Kursveke i bandveving!
Me lærte:
-plukkeband på grindvev
-ripsband på grindvev
-bandveving på brikker
-Hoseband, flammeband, slængeband ell høtt ein no vi kalle d!

Litt lettare forklara lærte me å veva bunadsband t.d. nytta på Vest- og Aust-Telemarksbunaden. Hårband te alt mogleg rart! Strømpeband te herrebunad, dersom ein har knebuksur.

Eg lærte masse artig som eg heve hatt lyst te å lære, men bilet æ dårlege sø d æ kanskje vanskeleg å sjå høtt me heve gjort!

Ps: bilete legg eg inn i morgo, om eg finn minnepennen som eg heve rota burt og som tilhøyrer skulen!



I dag heve eg hatt valfag tre og no sit eg å skriv med ein plåstra fing!

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

Æ glæd mæ te du ska lag ting te mæ! Hohoho! Beklager utbruddet, sikkert en malariamygg som beit meg i tåa.

Jeg kommer hjem før påske, hei og hopp! Håper å se deg en eller annen gang i vår/sommer.

Kos deg den siste tida på fhs:)

Klems