10. desember 2008

D æ kje i mangel på flotte solnedgangar, skispor i nysno og joleførebuingar som gjer at eg kje heve skrive har, d æ i mangel på batteri som gjorde at eg kje fekk dokumentera sola som la seg bak fjella og likna gull. D æ i mangel på tid, ell at eg brukar tie på å garve skinn, bake jolekaker ein heil dag, kaste egg og mandlar ivi heile kjøkenet, ha joleverkstad, ommøbelere heile matsalen, ha 3 timar langt dansekurs, planlegge open dag snart, vaske te romsjekk/joleferien, gjera ferdig jolegåver, setje opp ein kjempevev, gå på ski, hoppe ivi piggtrådgjerde, gå på skøyter og hjelpe ein vaktmestar mæ å setje opp joletre!

Skulle gjerne lagt ut nokre bilete, men i mangel på d kan eg gje ein lovnad om bilete snart ettesom eg heve skaffa meg batteri!

Eg heve baka bordstabels(bakels) og d va utruleg godt. D må adde prøve å lage heime i joleferien, d skø eg!

1 kommentar:

Sigrun sa...

=)
Snakker om at eg kom i stemning av å lese dette, Signe! ser det tydeleg for meg, du er heldig!