17. november 2008

Utan d minste ironi kan eg meddela at eg nyt å sitje heime, sjå utivi snoen som ligg på adde bare flekkar og lesa norsk. 17 timar att te eksamen.

Eg skriv innlegg nr. 2 i dag, båe med utgangspunkt i boka "Tekst og Tanke", men d æ fordi eg finn sø mykje spennade ell artig at eg syns d æ synd å skulle lesa d, fø sø å klappe boka att utan at nokon are får moglegheten te å lesa d.

Detta æ kje noko oppmuntrande lesing, men ein spennande måte å tenkje på.
"Schopenhauer blir først og fremst knytt til pessimisme. Tilværet har inga anna meining enn det som følgjer av den blinde viljen. Livskrafta, meinte han, og den viljen er noko som aldri kan tilfredsstillast. Livet blir difor ei samanhengande liding. Men han peikar på tre måtar å frigjere seg frå livsviljen på, og ein av dei er å gå opp i kunstopplevinga, den kan gje lindring. Til sjuande og sist er det likevel berre dei store tenkjerane som finn varig hjelp, nemleg ved å kunne gjennomskode elendet i livet"

3 kommentarer:

Torleif Alexander sa...

Eg toss synd om deg.. Lukke te.. !!

Ingebjørg sa...

Så kult, Signe! Eg heie på deg:)

Solgunn sa...

Eg ser du har bytta sitat! Heia Ivar Aasen!