20. oktober 2008

Mådag 6.oktober:
Ette å ha slakta 2 villsauir, sykla eg te skulen og pakka. Sø tok eg bussen og ferja te Trondheim, der eg venta 5 timar på at nattoget skulle gange. Bruka tie på å sjå film "Den siste revejakta". Artig, men temmeleg meiningslaus film! Toget gjekk 23:05 og eg sat mæ glasi i hop mæ ei gamal bestemor, sø då va eg trygg og kunne søva. Kl.6:45 va toget på Gardermoen og ette 3 timar venting kom mor, far og Ingvild. D æ vanskeleg, om kje umogleg å beskrive kor herleg gøtt d va å sjå dei att! Sø tok me flyet te London og såg kønn om. Ein ting me såg mykje av va væpna vakter, gjerder og stengslar. Kjenner meg kje sø trygg når d står ei vakt mæ maskingevær rett ved med, sjav om d æ meininga å sikre vanlege og meir "viktige" folk. Me såg Big Ben, London Eye, Tower of London/Bridge, mann med laaaange dreds (heilt ned te foe), Madam Tussau (huff, skrekkabinettet va huff....måtte klamre meg te Ingvild og ville kaste upp, men d va kje sø skummelt når d va ferdig då), damer med himmla høge hælar på sykkel, masse politi ein kveld, filmen "The Duchess", ein libanesisk restaurant, mange libaneserar, damer i heildekkande kledsdrakt og mykje meir!

Sø va eg ei veke heime før eg reint tilfelig traff på Solveig og HC på togstasjonen i Oslo. D va utruleg herleg å møte Kvitsundfolk att. HC skulle sama vegen, og d æ alltid koseleg mæ reisefølge!

1 kommentar:

Anniken sa...

Jeg leser bloggen din Signe! Bare så du veit det :P