27. juni 2007

På `an igjen...!

God morn, god morn....Korleis heve adde sumararbeiderar d no. De heve vel akkurat starta å arbeide fø dagen, ell..? No æ klokka 11.04 og eg heve vore uppe i ivi 5 timar alt. Va nemleg uppe kvart på 6 i dag, og no heve eg ete morgomat og heve fri resten av dagen, fram te kl. æ 4! Working nine to four...yeh right! Detta va ei lite reklame fø verdast beste sumararbeid. D syns i alle fall eg, men hae sett pris på om de are au hae skrive litt om høtt de arbeider mæ i ferien!

Slik ser ein vanleg arbeidsdag ut fø meg, Eivind og Ingvild:












1 kommentar:

Ingebjørg sa...

Ser ut så dåkke har d kult, både på jobb å på tur! Misunne deg litt dei geitene... Men d e fint på Vestlandet, ikkje sant :P
D e forresten 16.-22. juli eg e på Kvitsund. Du sporte om d for lenge siden... Men du får ha d flott!