19. november 2008

Oppgåve 4

"Skriv kort om kvifor me fekk to jamstilte skriftspråk i 1885. Kva utfordringar møter bokmål og nynorsk i dag?"

Oppgåva va artig, eksamensvakta (Ragnhild Hovda) va ei engel, som passa på om eg hae alt eg trengte te ei kvar tid og underhaldning frå etasja under (Kurt hae spansktime, med musikkinnslag).

No æ eg ferdig, men d va trist å reise frå Kvitsund, fø eg møtte sø mange gamle kjende! I tillegg hae eg tappa bilen fø batteri (ikkje fyrste gong) sø d kom nokre venlege sjelar for å puffe den i gang! Fekk starta den te slutt!


Sigrun og Liv Astrid:
Eg skø helse masse frå Marie Cecilie og Ragnhild! Dei saknar dykk!

4 kommentarer:

Liv Astrid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Liv Astrid sa...

Herlig at det gikk så bra! Savner min lille flue av en søster og. Snille eksamensvakter er gode å ha:)nå sitter jeg og skriver på en amerikaner. Makan så komplisert tastatur. Hjelpes. Håper du hadde det konge utenom eksamen når du var på Kvitsund! Ivar Aasen lenge leve;)

Solgunn sa...

Håbe d går godt altså!! Eg vett kje om eg har sagt d, men tusen takk for brev!! Dei andre på skulen va kjempemisunnelige ;)Kanskje komme der någe andre veien?

Sigrun sa...

Takk ska du ha tøtta mi!! Bra å høyre at du fekk ei oppgåve som var bra, det var godt! Håper du fekk brevet av Ingvild, det var ikkje meininga at du skulle sjå det førre ganga du var der, men det går vel fint... Hovda som vakt og kurt som lærar i etasjen under.. Kvitsund i eit nøtteskal eller Kvitsund i eit nøtteskal?? Gjev i alle fall meg minner til div. fritimer fredag morgon i andreklasse, med spansk jallamusikk jallande oppover i systemet...
Gla i deg!