23. november 2008

Dobbeltsete aleine på nattoget og maaange kosar. Slik va d å reise tebakars te skulen ette eksamen.

I dag va eg og Gunvor (seglingsentusiast nr. 1) på tur. Me gjekk rett opp ein fjellskrent (som likna mistenkjeleg på Flåklypa!) og då me trødde gjennom skaren låg d milliardvis av "små" haglkuler under snoen. Dei va like store som tuppen av veslefing!

Gjekk te toppen der me fann ei uthola bjørk, såg ein bitteliten fugl, nokre vassdropar på eit tre og ei utruleg utsikt i d sole gjekk ned. Det va ei knallfin blanding mellom frostblått og eldraudt, som ingen pensel kan herme etter!

Så sklei me ned att. D va sø bratt at me berre datt nedivi og stoppa av og d i d me kom borti nokre tre!

D va ein herleg liten tur! På onsdag heve eg fri, kanskje bli d tur på ny!?!


Nokre av dei millionane av haglkuler me fann gjøymt under snoen!







Utsikt ivi Rissa!

2 kommentarer:

Sigrun sa...

Så god den turen såg ut, Signe! Misunner deg den turen. Drømte forresten om deg i natt, og tenkte på den dagen i sommer da du kom på besøk! Gleder meg til neste sommer, då er det kanskje min tur til å komme til deg?

Signe sa...

Jaaaa. Du må berre koma sø kan me går opp dit der ein kan sjå heimt til Hovden, Bykle og Valle!

Gler meg alt te dn sommardagen!

Les bloggen din, kosar meg og vaskar klede!