24. november 2009

I dag heve eg lært ein viktig ting: ein skal aldri gå å vente på at noko skal skje, for då skjer d alli. Men i d ein sluttar å tenkje på d skjer d.

Sø i dag då eg hae slutta å vente på at dataen min skulle koma heim frå reperasjon kunne eg hente dn. Han mol/knurra som ein katt og d va d dei skulle ordne, men då eg slo dn på no i stad mol han litt likevel. Kankje va han gla fø å koma heim, veit kje om d æ noko nytt Acer heve funne på, men eg lurar på om eg skø legge han i fotenden når eg skø søva, sea han mel uansett.

På merkeleg vis heve kameraet mitt dukka upp att

D æ vel d som æ nytt i Bergen, og eg heve kje tenkt å nevne dn knuste piparkakebyen i sentrum, kje at Herman Friele heve utlova ein dusør på 100 000 til dei som kan gjeva bergenserane namnet på dei skuldige og heller kje at d æ lynsjestemning i byen og at journalistar "uppfordrar" folk å slå dei skuldige mæ stokkar sø dei kje kan gå før neste jol. Eller at dei mest sinna i Bergen fø tide æ småbarnsforeldre og bornehagetanter!

Ingen kommentarer: