11. april 2009

God Påske

No heve eg ete lambelår og hatt ferie i 14 dagar.
Mor og far heve vore te Edinbourgh sø då heve eg og Ingvild vore i fjosi i lag mæ adde dei små.

På mådag va eg,Kari,Eivind,Ingvild og Larsensystane Anita og Irene frå Mørgedal!
Me gjekk på tur heile dagen i det som ein kallar skikkeleg påskever! Ukjende smørjeski gjorde d temmeleg tungt upp bakkane, heilt te eg "uppdaga" at me hae ei bikkje mæ på turen. Midt på dagen og midt i løypa hae me skiturbuffet, og innhaldet treng eg kje skrive her ei gong! Sø starta me på den tyngste, men moroaste delen av turen, som gjekk ned og ned og ned og ned. Heldigvis va snoen sø blaut at d berre va moro å dette. Me hae heiletida ein fotograf som sklei fyst og som tok bileta av adde falle som kom ette tur ettepå. D styggaste fallet sto kanskje Kari fø då ho tryna rett ned i grøfte og kom upp att full av gjørme! Me kom att ca. halv 7, og då va d mange geitar som skreik ette mat i fjosi.

D va ein knallherleg og artig tur!

Ingvild forsikrar seg mot å bli brent, der heve are noko å lære!

Kari va kanskje den mest uheldige då ho landa rett i gjørma!


Ein liten stubb måtte me bera skiene fordi d va bart, og d blei kje møtt mæ smil!


Anita gjekk av mæ premien fø flest fall, men sø lenge ein gjer d mæ stil nauar d kje


Her æ Ingvild i ferd mæ å ta ein skikkeleg fin sving. D æ kanskje like greit at eg kje tok mæ uppfølgarbilete!


Eivind tok uppgåva som vassansvarleg på alvor, sø ingen hyperventilera på ferda gjennom alt slapsi

Eivind og Kari viser stolt fram sin "perfekte" pinnebrøddeig. Ps:les uppskrift FØR baking!

Turistane tek seg ain pust i bakken!



God påske!

2 kommentarer:

Kjetil Austad Endal sa...

Det blir aldri for vårlig for en skitur. Jeg er jo på sett og vis også fra Telemark, og burde stått på ski dagen lang, men slik har det seg altså ikke.

Og disse jentene fra skisportens vugge som detter så mye? Ja, det er rart med det...

Irene sa...

detter og detter.... haha! Eg datt ikkje meir enn 4 (5,6,7???) gonger.

Åh, men det var ein knallbra tur!!!!!
:)
Eg må få dei bilda av deg Signe....