10. februar 2009

No, No kan eg endeleg starte å blogge att. For meg kjennest 14 dagars-3 vekes bloggpause veldig lenge ut. Pausa skuldast kameramangel, men forrige laurdag løyste eg problemet! D va herleg, sø no kan eg vise bilete frå turen som eg akkurat kom att frå.

Tre valfag var på hyttetur for å hohhe ned nokre tre, som hestelinja skø hente seinare. D va veldig artig, og me haldt på i to heile dagar med å hogge tre, kviste dei, dele dei i mindre bitar, kløyve fleire av dei til benkar, tenne bål, eta sjokoladebollar, sprengfyre inne, knekke 2 økser, gå på treekskusjon, høyre på eit føredrag om lafting og å lære korleis ein finn ut lengda og tjukkleiken på eit tre før ei høgg d.




Lefætten, støylen te skulen, der me sov!
"Ein skal ikkje hogge av den greina ein sit på"



1 kommentar:

halvor07 sa...

Den turen høres artig ut!

Hadde du gidda å skrive tittel på blogginnlegga dine? Som du ser på kvitsundruss08.tk så gjeng det ikkje an å klikke på innlegget når det ikkje har noko tittel. Bare sjå her: http://kvitsundruss08.multishop.biz/blogger.php?alfabet=KÅ