4. mai 2007

Torsdag 3. mai

I dag hadde me historie i 4 timar. Dei bruka me te å framføre proskjet om alt frå fisket og skogbruk til fattighus og husmenn. Therese, Marie og Marte hadde om husmannsvesenet, d var kjempeartig, difor har eg lagt ut eit klypp av dei! (ps:håpar eg fekk te å legge ut!) (nei d gjorde eg dessverre ikkje....!)

Elles sø spela me kamp i dag, mot Notodden. Det va litt av ein kamp. Fyrst sø kom me 1 1/2 time fø tidleg, sø me reiste på besøk hjå mormora te Anne Hilde. Ettepå viste d seg at me sille spila på ein anna bane, som me ikkje hadde peiling på kva va. Sø kampen måtte utsetjast, medan me køyrde Notodden rundt på jakt etter banen. Me fann den te slutt. D va ein moro kamp, sjølv om me tapa sø d susa! D va som å spela mot elefantar, dei berre gav oss ein puff og me låg nede med ein gong. Dessutan va dei sø sure......

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

Haha! Du skulle hatt med meg så kunne jeg "spilt" gal og skremt vettet av dem. Da hadde de falt som fluer, det kan jeg love deg!