15. mai 2007

Dårleg tid?

I hæge som va va d sø mykje å gjera at eg ikkje fekk gjort nokon ting. Adde berre sat og øva på matte, sø som (nesten) den einaste på fløyen hadde eg rett og slett ingen ting å gjera i hæge. No som d æ tysdag hugsar eg ikkje lengre høtt eg bruka tida te, men nokon vågar å påstå at eg såg på 5 filmar, d må vera berre tull....!

I går va d strikkeforening og eg tok faktisk bilete slik at eg kunne legge dei ut her, men klarte sjølvsagt å gløyme dei att på skulen, og no æ eg heime. Sidan eg likevel er heime tenkte eg at eg skulle legge mæ nokon bilete te ære fø dei som ikkje heve vøri her:








Måtte berre ta mæ eit bilete av Idun au då, fø ho æ sø snål!

Elles må eg berre ynskje adde ei goooo langhæg, gler meg te å sjekke dikkøs stadig uppdatera bloggar...! Kryssar fingane fø i morgo, då æ d tentamen, men dagen i dag æ kanskje den verste, fø viss ein uppdagar ting ein ikkje kan i dag, sø må ein berre få foe i gir og skjønne d. Men viss ein uppdagar noko ein ikkje skjønnar i morgo, æ d rett og slett fø seint! Nok ei gong lukke te! Skø tenkje på dykk som gjer matte og engelsk eg både i dag og i morgo, når eg køyrer Ingvild på ridning, og i morgo når eg ligg og sov til klokka 10,11,12,13.....veit ikkje eg!

Ingen kommentarer: